Skull and rings

 
Detta köpte jag igår som födesledagspresent till holm som vi firade igår. Jag, Molly och Emma åkte in till stan på morgonen i jakt efter en present. Vi käkade lunchbiff på Jensens, å på brothers för där hade dom pepparkakor :D Jag köpte lite presenter till mig själv också, en mysig stor halsduk och ljusblå typ jeansskjorta. På kvällen hos holm hade vi jätteroligt vi åt goda kycklig wraaaaps och gino. Vi körde sanning å konka sen, så nu har jag allas namn skrivet på min rumpa. Eller aa Matilda skrev "Matilda was here!" ;)
 
Idag har jag städat mitt rum eftersom vi hade gäster nu på kvällen. Trevligt trevligt! Imorgon ska jag göra färdigt min labbrapport i fysiken, matteuppgifterna och rätta engelska inlämingen. Sen ska vi på släktkalas.
Nu borsta tänderna och kolla på hells kitchen :)

 :P = Ful smiley!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback