Jag hatar rubriker!

 
Idag när jag och vega vaknade två timmar efter klockan skulle ha ringt. Jag har en gammal analog ringklocka (läs den ser gammal ut men är från ikea) så jag hade glömt slå om den så den skulle ringa. Vi skulle tagit en buss in till kungsbacka runt ett men eftersom vi vakna vid elva och skulle äta lunch så tog vi en senare buss. Haha när man bor ute i skogen så måste man planera med bussen eftersom den bara går ett par gånger om dan. Kullavik och onsala är dock bortskämda med bussar som går varje halvtimme, men dom klagar ändå... Ja ä inte bitter!
 
När vi kom till kungsbacka så gick vi först till biblioteket där jag lånade en bok til engelskan. Jag lånade arvtagaren ( den fjärde eragonboken), har redan läst den men vill läsa den på engelska också. Efter det gick vi till kungsmässan där jag köpte ett par hängslen (dom på bilden) och en present till vega för att hon va modell för mig när jag fotade den här bilden. Självklart fikade vi på espresso house också, sen provade vega skor. Jag satte mig i en fåtölj och sura lite för att dom inte har min storlek i någon sko. Diskriminering!
 
När vi kom hem igen så satte jag på mig mina fina hängslen, en gammal tröja och mina baggy grönblå jeans och så gick vi ner i studion och hade en liten photoshoot. Vega va jätteduktig som fotograf. Katterna ville ju självklart vara med på bild också. Läs lyftes upp och satt där förvirrade tills dom inte ville längre, då åkte klorna ut. Lite mer seriösa bilder kommer ut på bloggen när jag redigerat dom :)
Nu ska vi kolla på andra säsongen av game of thrones, eftersom vi såg klart första innan vi skulle till bussen. Hare bra på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback