Hata västtrafik!

Hejhejhejhej idag är en bra dag! Brukar vara lite småsur och bitter på skolan vanligtvis men idag va skolan väldigt rolig faktiskt :D Molly är som vanligt bitter..
Idag på engelskan började med ett nytt arbete, vi ska läsa en bok och jobba med den. Jag ska läsa Inheritance (den fjärde delen av eragon) och den är på 800 sidor! En av mina klasskompisar trodde jag satt å läste i en ordbok. Jo men det är bra!
 
Efter skolan nu blir det antagligen buss till mammam jobb för att äta å sen tillbaka till kungsbacka för att träna. Hatar att jag inte ens hinner hem och äta pga att bussarna aldrig går! Bussen går fem över fyra och men jag slutar kvart över, nästa buss går inte förän vid halv sex och det är den bussen som jag måste ta hemifrån för att hinna till träningen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback