Nikon is the shit

 

Mitt hus som vi bygger i tekniken, det är alltifrån klart men jag tycker det blir ganska okej. Jag ska bli arkitekt när jag blir stor, jag ska bo i min egenritade lyxvilla i USA och tjäna miljoner. (trovärdighet 100%)

 

Den senaste tiden har jag haft så j***a mycket att göra i skolan. Engelskaresa, svenskaberättelse, husbygge, teknikskrivning, hemtenta, nationella prov. Asså jag orkar inte med allt arbete i skolan som man ändå kommer förtränga dagen man slutar skolan. Nee jag är inte bitter...

 

Jaja just nu sitter jag och plågas till döds på NO lektionen. Vi ser på en gaanska booring film om evolution å jag vill bara hem. Hem, laga citronmarinerad kyckling och när jag är färdigt med allt jag måste göra så ska jag äntligen ta mig tid att redigera fler porträttbilder som jag har på lager. Sen bär det iväg till träningen. I helgen ska jag och Jocke fota en massa :) Han har köpt en ny kamera, en Sony A77??? Ehm, hallå sony är typ kameravärldens Nokia. Nikon is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback