Color

 

Vänstra bilden                                  Översta högra bilden                            Nedersta högra bilden
Nikon D7000 + 18-105 f/5-5.6                 Nikon D7000 + 18-105 f/5-5.6                Nikon D7000 + 18-105 f/5-5.6
105mm 1/250 f/8.0 ISO-100                   105mm 1/250 f/8.0 ISO-100                  105mm 1/250 f/5.0 ISO-100
Metz 44 AF-1 + paraply                           Metz 44 AF-1 + paraply                          Metz 44 AF-1 + paraply

 

Fotograf och Smink - Mathilda Holm

 

I torsdags hade jag och Holm en photoshot där jag hade en massa vattenfärg i ansiktet och en halv burk hårspray i håret. Vi fotade nämligen för mitt bildprojekt. Man skullle göra ett expressionistiskt porträtt av sig själv där man beskriver vem man är. Bilden jag ska använda är den till vänster. Beskrivningen till bilden lyder.

 

"I ses myself, since i know myself, as a good person. I see myself as a person you can trust, a person who is funny, listening to you, caring about you and loves you for who you are. A person that don't want to harm anyone, but sometimes do it anyway. In short I see myself as a good person and friend, but I think part of this is invisible to outsiders. To people that i don't know. Why? Because i put a mask on me because I'm afraid of people i don't know, afraid of sharing feelings with them, afraid that they do not like me.

Therefore i put a mask on me, infront of my colorful I"

 

Okej lite smörigt kanske men det förklarar mitt MVG i bild :) Jag tyckte verkligen att det var en lyckad fotografering, skoj med lite annorlunda foton som omväxling. Håller ni inte med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback