Premiär för skridskorna

 
Hejhej idag har jag varit ute på sjön och åkt skridskor med pappa. Jag ringde till mathilda också och fråga om hon ville med, då började den årliga "är-isen-tillräckligt-tjock ramsan". Det slutade med att Holm inte åkte skridskor. Sådana stadsbor ska inte bo på landet tyckte mamma ;) Isen var jättefin och vädret var perfekt! Älskar att bo så nära en sjö, på somrarna kan man bada och på vintern åka skridskor. Jag har en jättehäftig idé som jag gärna vill fota på sjön också. Hoppas det blir av! 
 
Tidigare idag så trodde jag dock att jag inte skulle kunna fota någonting alls på ett tag. För det som inte får hända, hände Jag ställde kameran som stod på stativet på marken. Där va det tydligen lite uppförsbacke för kameran välte och landade med objektivet först in i en betongsak. Objektivet lossnar från huset oh två plastgrejer som krävs för att hålla objektivet på plats bryts loss :O Men tack vara superlim och en händig far så lyckades vi pussla ihop objektivet. Efter att jag varit ute i snön och letat efter en saknad bit..
 
Bilderna är tagna med min Arc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback