Praliner

 
Damn jag skulle gått resturang och livsmedel istället!
Igår hade vi julbak hemma. Vi gjorde pepparkakor, knäck, rocky road, brownie och praliner. Vi ska ha dessertbuffe imorgon eftre middan. Det va jätteskoj och lätt att göra praliner faktiskt, och blev dom inte skitsnygga!! Och jättegoda. Jag hade faktiskt planer på att bli kock innan jag bestämde mig för arkitekt. Jag älskar verkligen att laga mat, det bästa som finns.
 
Idag har det snöat som bara den, det har säkert kommit en decimeter :D Det kanske inte ser ut så på andra bilden men snön bara vräkte ner efter det. Julstämningen har älntligen infunnit sig här hemma. Granen är klädd, det doftar av julskinka och pepparkakor. Alla paketen är inslagna och snön ligger djup. Jag ser verkligen fram emot imorgon! 
Nu ska jag ut och njuta av snön, ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback