Solnedgång!

 
Häromdan satt jag ute i kylan och drack te inför denna vackra vy. Sen kom jag på den underbara idéen att fota soldengången och fint blev det! Jag älskar att bo där jag bor (öjersbo) trots att det är lite off. Men får man en sånhära view på kvällarna så är det värt det!
 
Idag så hade jag sovmorgon och det va så gött. egentligen skulle jag simmat med en kompis tidigt men det gick inte att komma dit i tid eftersom att vi va instängda. På den lilla vägen mellan landsvägen och vårt hus höll dom på att asfaltera, på rad efter lastbilarna och ånvälten stog en prydlig liten kö av bilar som snällt fick vänta tills asfalteringen var färdig. Sen hade jag två lektioner och mentorstid, såå fett ovärt med mentorstid som gör så att jag (som bor lite off om ni inte visste det ;) missar bussen och måste vänta en timma (y) gillar starkt mitt schema asså!
 
Väl hemma pluggade jag med Mathildorna och Clara, eller aa "pluggade". Jag satt mest å pratade om min nya klass, om sjös dåliga minne, om mina lärare och om hur ful holms mattebok va. Lyckades i alla fall göra en planering över min intervju som jag håller på med i svenskan.
 
Peace And Love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback