Självporträtt

 
Halloj på er, har inte riktigt haft tid till att blogga på sistone. I helgen va Jocke här, vi plöjde bland annat igenom hela transformers å så spöa jag han på risk :D Just nu sitter jag å planerar vad jag ska ha på mig imorgon. Aranäsgymnasiet firar 40 års jubileum och då ska man varje dag denna veckan klä sig enligt ett årtal. Idag va det 00-talet, vad ska man klä ut sig till där liksom? Fjortis va det ända jag kom på, trots att jag va det (och blev påmind av joel som rotat fram en gammal skolkatalog hos sin tjej som gick på älvsåker) så skippade jag det totalt. Vill bara glömma och gräva ner den delen av mig... Imon iaf är det 90-talet, vilket ska bli skojigt. Jeans, jeansjacka och vit tshirt med typ mittbena i håret kör vi på imorgon!
 
Idag har jag haft en ganska slö men snabb dag i skolan, vi började med tandläkarbesök där dom slet sönder mitt tandkött med deras jävla nålverktyg som man skrapar mellan tänderna med. AJ, får allvarliga rysningar av det! Sen va det spanska, fysik x2, idrott och sen engelska. Väl hemma satte jag mig och gjorde klart en labbrapport och började redigera självporträtten jag tog förra veckan. Lägger upp fler när jag redigerat klart dom.
 
Nu ska jag lyssna på dagens nyupptäckta låt Blue Velvet av Lana Del Rey (skitmysig och härlig) och läsa vidare på svenskaboken. Blöö för den förresten, en komikers uppväxt. Någon som har läst den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback