Cupcakes och kladd i biblioteket

 

hembakad cupcake | kladdkakecupcake
mer kladdkakecupcake | sjös fina hälsning till mig på no'n | ännu mer kladdkakecupcake | kladdkakesmet

 

Man kan säga att det här collaget är en väldigt bra sammanfattning över min vecka.
I tisdags så åkte jag och Matilda in till kungsbacka (jag för att vara tränare och hon för att träffa her boyfriend). Och på lunchen den dagen så kom vi på den briljanta idén att vi kunde äta kladdkaka på biblioteket eftersom vi båda skulle dit också. Vi köpte kladdkaka på ica och åt med stulna gafflar från bamba :) eller i alla fall jag för sjö glömde sin, mohaha, så hon fick äta med händerna. Så där satt vi i biblioteket, och glufsa i oss kladdkaka.
I onsdags hade vi studiedag så då bakade jag, Clara och Holm kladdkakecupcakes efter att dom kommit hem från intagningsprover för IB (internationell baccalaureate, uttalas intärnatjonell bachulöäuurgshifgsia :)
Och idag åt jag hembakade cupcakes med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback