Minitrampet

 
Igår var jag i kungsbacka och ställde ut min bild på en cykeltävling. Det var skoj, särsklit när en gammal dam kom fram och berömde min bild :) Teknik var ju där också, jag delade tält med dom, och dom är en organisation som arbetar med cykelbanor i kommunen. Dom sa att dom skulle prata med vägverket om den farliga cykelbanan påväg hem till mig, dom skulle försöka få vägverket att bygga ett säkert slut istället för att det som är nu. Kul att man kan göra skillnad med en enkel bild! 
Jag tog lite bilder på tävlingen, å vilket liv det var när småbarnen trampa fram där på sina bobbycars, sparkcyklar och annat. Haha kunde inte hålla mig för skratt när en unge helt tappa kontrollen och for rakt ner i diket. Hehe jag är inte alls skadeglad ;) 
 
Nu ska jag bleka några av mina gamla tshirts tänkte jag. Dom är astråkiga just nu och jag har dom aldrig så jag tänkte piffa upp dom lite. Hoppas det blir bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback