The happy seventies

 
Instagrambilder från idag. Och så jag ser ut på dom, som en förstklassig mupp! Idag va det nämligen 70-talstema på skolan och jag va hippie. Så det vandrade runt massa hippies (och punkare) på skolan idag. Utsvängda byxor överallt :D Hursomhelst så va det en ganska rolig dag idag, man gjorde inte så mycket. Det fanns massa stationer där man kunde göra saker men ingen ville göra något med mig. Det jag gjorde iaf va twister (haha åkte såklart ut först, menmen). Nu när jag tänker efter så gjorde vi bara twister annars så gick vi bara runt haha. Eller jo vi gjorde hemliga lådan också då man skulle sticka in sin hand i en låda och känna vad det va. Haha det första hålet jag kände var en apelsin, sen när joel skulle känna i samma hål så ryckte han till, drog ut handen och skrek "LEVER DEN??"... 
 
Efter lunch var det dags för föreställning i teatern där tramsgänget hade en förställning. Åherre vad kul det va. Det bästa var när dom delade ut ett äpple till en tjej i publiken å sa åt henne att slänga in äpplet när dom sa äpple. Hahaha när dom tillslut sa det magiska ordet så kastade hon och missa totalt. Då stannar dom upp hela sketchen dom håller på med och går fram till tjejen och säger typ
 
"Jaha och hur tyckte du det där gick då??"
 
Hahaha dom hånar henne en stund till, tvingar henne upp på scenen för att hämta äpplet och sen när hon kastat om så suckar den ene av dom och säger. "Du hade en uppgift, en uppgift" Haha det va så jävla roligt! Vet inte om dom planerat att stanna upp sketchen och allt det eller om dom improviserade men svinkul va det iaf ;)
 
Nej nu ska jag åka till träningen, övningsköra jao :) Ni kanske inte visste om det men jag har övningskört i tre månader nu och jag har bara gjort några småfel. Typ att jag nästan prejat av en bil från motorvägen, kört på en cyklist, kört upp på trottoaren och kört av vägen :D Gött att vara ledig imorgon!! Då ska jag redigera bilder, plugga och åka till älvsåker och hänga upp mina bilder från utställningen! Hare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback