red lips, pale face

 
Igår mötte jag som sagt vega på stationen i kungbacka. Vi fikade på espresso house, shoppade lite och lånade fototidningar på fyren. Jag köpte en mörkblå tröja som jag ska bleka på samma sätt som dessa. När vi kom hem så gick vi ner i studion å fotade lite. Eller aa det tog ett tag att fixa vegas look. Hon va hårmodell för Björn Axen ett tag sedan och då klippte frisören en ganska udda frisyr. Men jag tycker att vi lyckades göra en fin look ändå. Jag har ju inte fotat porträtt på ett tag och absolut inte redigerat några så det va skoj att ta mig tid till det igen. Det kommer nog bli mer photoshots framöver eftersom holm har spridit ordet om att jag fotograferar i hennes klass. Å sen ville johanna och hennes kompis fota också :)
 
Idag har vi bara slappat jag och vega. Vi bakade chokladbollar också men det är ju inte så energikrävande. Vega tyckte dock det va jobbigt, lata kvinna! Vi har börjat kolla på game of thrones också, som komplement till vampire diaries som vi inte kan få nog av. Men som sorgligt nog bara kommer en gång i veckan :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback