Pieces of my room

 
 
Jag gjorde ju om mitt rum i somras å nu är det enda som återstår att måla om en gammal byrå. Min farmor räddade den undan från tippen å så fick jag den :) Smyckesträdet har jag gjort själv, eller aa jag har ju inte odlat grenen själv. Men jag gick ut i skogen (läs klev ut ur dörren) och letade upp en enbuske som jag sedan snodde en spretig gren från. Jag sandpapprade bort barken och lackade grenen. Sen fick den stå i en bortglömd ikea-vas. Stiligt va! 
Speaking of ikea, hela mitt rum kommer från ikea typ. Kom och fota nästa ikeakatalog i mitt rum! 
 
Just nu sitter jag på bussen till kungsbacka, ska träna. Sen ska jag begrunda mina synder hehe. Molly brukar alltid ge mig hennes nycklar som jag ska bära på. Det oturliga som hände idag var ju då att jag glömde ge tillbaka dom när jag gick :P Så eftersom molly inte kom in i sitt skåp fick hon åka hem i t-shirt. Hem till huset hon inte kunde låsa upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback