meningslös Jag-Dikt

Finurlig                                           
Redigerande                                   
Envis
Duktig
Redig
Ivrig
Kunnig
 
Hej på er! Just nu sitter jag på svenskalektionen och har presentaionsteknik... Värdelösaste övningarna vi får också va! Denna fina "dikt" skulle vi göra å presentera inför klassen. Vi skulle också avsluta dessa meningarna inför klassen; Jag är, Jag kan och Jag vill. Det blev Jag är lång, Jag kan fota och Jag vill resa. Åherre! Hur svårt kan det vara att ställa sig framför klassen och prata? Jag skulle kunna gå upp å hålla föredrag om vad fan som helst precis just nu denna sekund. 
 
Annars såhär långt på dagen har jag haft sovmorgon, stressat till bussen och haft kemi. Idag var det pannkakor i bamba. Gottgott!
 
(nu har jag dock inte svenska men jag skrev inlägget på svenskan men hann inte skriva färdigt. Nu sitter jag i tekniksalen och gör modell eftersom det är öppet hus för 97orna, Hare bra!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback