Help me shoes!

 
1. Tommy Hilfiger . 2. Timberland . 3.Timberland
4. Timberland . 5. Zeus . 6. Vagabond
7. Replay . 8. Gant . 9. Tommy Hilfiger
 
Idag har jag och mamma spenderat vår lediga dag med att shoppa tillsammans. Eller aa det blev inte så mycket shoppat, mest fönstershoppat för det blev ingenting köpt. Förutom ett skärp från NN.07 :) Iallafall så kollade jag upp vilka skor jag vill ha och där tog det lixom stopp... Jag har ingen aning om vilka jag ska ha så ni får gärna skriva n kommentar om vilka som va snyggast. Nummer 7 finns dock inte i min storlek, annars hade jag köpt dom direkt! Dom ee skitsnygga men icke, snyft. 
 
Molly har nog sämst timing på hela denna jord! Igår när jag hade gjort kvällsmat, pluggat in mobilen till teven och satt mig i soffan för att kolla awkward. Då ringer människan och då stängs sidan ner och jag måste dra ur mobilen för att kunna prata.. Och sen när hon panikat färdigt, för hon ringde om en inlämning, så har mitt te kallnat. Samma sak hände idag när jag körde bil. Då ringer hon och jag får såklart reflexen att ta upp mobilen ur fickan så jag släpper ratten... Mamma ingriper, jag får panik, Molly får vänta. Inte igen!
 
EDIT: hoppas ni förstår orditvsen i rubriken! ;)

Kommentarer
Postat av: Molly

Hahahaha jag äger ju! och om du nu ska ha hjälp med skojävlarna så tycker jag att 1,4 och möjligen 5 är bra! ;)

Svar: Haha på att ringa vid dåliga tillfällen? JAA!!Haha tack för din röst, jag tror det lutar åt ettan :D
FredrikKarlssonPHOTO

2012-11-28 @ 22:53:29
Postat av: Vega

Asså Gant-skorna var ju äckligt fina !!!!!1!!!! :*

Svar: Ja eller hur! Men vad tycker du om ettan då ;)
FredrikKarlssonPHOTO

2012-11-29 @ 06:33:36
Postat av: nathalie

jag tycker nummer 6 ser bra ut :) men vet inte om det är en vintersko? :)

Svar: Aa dom e snygga, fast jag tycker klacken liknar ett golv typ ;) haha jo det är dom nog <3
FredrikKarlssonPHOTO

2012-11-29 @ 19:22:09
URL: http://nathalielundquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback