Jodå jag är lyckad!



Jag va ensam en stund idag i huset eftersom mamma och rasmus var ute och gick, då började jag sjunga lite sådär vackert. Högt och ljudligt! Sen gick jag in i rasmus rum för att kela med jansson, såklart använde jag min kattröst (folk med husdjur fattar, pipigt och gulligt låter det iaf). Sen när jag går ut ur hans rum ser jag att människan lämnat en skypekonversation på...

Inte nog med det så har jag skämt ut mig fler gånger idag. Jag hade hängslen på mig idag till skolan och såklart så ska dom fastna i stolen i bamba när jag reser mig upp. Upp far stolen och jag fattar inte vad som händer tills jag hör några skratta åt mig och hör stolen ramla i marken. *reser stolen och skyndar mig därifrån!*
Haha sen när jag går igenom skolan så ska slänga över väskan till den andra handen lite sådär graciöst. Graciöst blev det ej för jag missar och väskan med datorn i landar på min fot. Det gjorde verkligen skitont + att den lilla usb-saken till datorn typ bröts :s

Tillbaka till när jag gick runt i huset i all min ensamhet. Då ser jag att skuggan från trappräcket faller snyggt mot golvet. Så jag hämtar kameran och blixten (för att förstärka skuggan), ställer mig på en stol och börjar fota. Sen kom kompis i hög hastighet tätt följd av jansson som var uppretad. Kompis springer och gömmer sig och rätt som det är känner jag att en klo borrrar sig in i min tå. Jodå för all del ta ut din ilska på mig...

 
 
Asså Jansson är ganska läskig när han är
arg för han är jättestark och jättestor :O
 

Kommentarer
Postat av: Das darling!

Aww, vet allt att du saknar att vara med mig när dom är ute på promenad!!:*

Svar: Jaa ofc Vega <3 bara två veckor kvar :)
FredrikKarlssonPHOTO

2012-11-07 @ 23:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback