Ärad vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden

 

Äntligen är jag färdig med min fina svepask som jag gjort i slöjden, pust nu kan jag göra något skoj :) Just nu sitter jag och gör lite läxor, ska snart packa inför helgen då jag ska till branäs med massa vänner :D Ghaa det är så skjukt mycket i skolan nu hit och dit. Jag ska läsa färdigt och göra en uppgift om anne franks dagbok till på tisdag nästa vecka och jag har inte äns kommit halvvägs. Sen läser jag inte äns ur boken utan från kopierade sidor ur Matildas bok eftersom min bok ligger i min väska som jag glömde på ett tåg. I fysiken nu så forskar vi om rymden och min uppgift är att ta reda på hur en måne blir till, utmanande? Nej. Tar det en massa tid från saker jag egentligen borde göra? JA! Sen forskar vi om världskrigen nu också och det är ju inte heller världens lättaste uppgift.

 

Anledningen till att jag inte bloggat på snart en vecka är för att jag varit borta över helgen och haft ganska mycket att göra nu i veckan. Så bloggen har kommit lite i skymundan, men nu efter branäs tar fotandet igång igen med coola skidbilder. Och förhoppningsvis massa härliga vårbilder efter det.

Kommentarer
Postat av: KajsaLisa

Jättefin bild i headern!!!!

2012-03-27 @ 20:03:54
URL: http://kajsalisafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback