hejdå!!

Detta är den sista gången ni hör från mig..
För imorgon ska jag gå och slänga mig utför natur på tredje våningen! Jag hade matteprov idag och även om jag plugga så gick det åt helvete dåligt! Sen så ska det klämmas in massa prov nu de kommande dagarna innan lovet, varför liksom! Haha igår så va det någon lärare som misslyckades lite med en labb så brandlarmet gick.. Inte kul att stå ute och frysa i 20 minuter!
En bra sak tought är att jag installerat photoshop CS6 och jag älskar det! Dom har gjort om designen så att det är mycket trevligare att jobba med programmet, gränssnittet är mycket snyggare nu än innan. Nu fungerar det alltså att se thumbnails i bridge så snart kommer det upp lite bilder på bloggen. Just nu håller jag på och redigerar familjefoton jag har tagit på vår familj! Det va en upplevelse det.. in bror ville inget annat än att gå tillbaka till datorn, Jansson va sur och bister som vanligt och Kompis ville mest hoppa på Jansson. As usual! 

Ne nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen också. Inte jättejobbig dag dock, sovmorgon sen kemi och svenska. Sen efter det bär det iväg till göteborg, om västtrafikfanskapet klarar av att köra tågen!!
1 cm snö på banan och västtrafik blir kaaooz!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback