Mitt Sommarlov

"BILDERNA ÄR I ORDNING EFTER DATUM"
 
Som sagt så har jag ju inte uppdaterat på ett bra tag (1000 år för den som undrar) så jag tänkte visa vad jag gjort i sommar. För er som följer mig på instagram så har ni ju sett alla bilderna men för er som inte gjort det, här kommer Mitt Sommarlov!! damdamdam
 
Mitt lov började med att jag höll tal på skolavslutningen för efter det va allt avslutat! Det kändes helt underbart att hålla talet. Det var väldigt rörande för både publiken och mig. (började nästan gråta en gång) Det va helt magiskt, ville aldrig att det skulle ta slut. Under mina sista meningar av talet började även låten a drop in the ocean, av Ron Pope spelas. När jag nu under lovet och för all framtid hör låten kommer jag minnas min underbara skolavslutning (och en sorlig scen ur vampire diares, men det behöver vi ju inte nämna) 
 
Oj om jag ska ha en så lång text till varje bild kommer detta inlägget bli lååångt, men det ska jag inte ;)
 
Efter skolavslutningen så hade jag verkligen sommmarlov, jag solade, badade och bara va med mina vänner. Innan midsommar gick jag på MTV world stage. Veckan efter det kom regnet som gjorde sjön kall och solen att försvinna. Veckan efter kom min härliga bästa Vega ner och bodde hos mig, vi fiskade, gick på bio, seriekollade vampirediaries från början och drack smoothie. En massa smoothie! Därefter va det dags för rixläger med en massa härligt folk och massa aktivitetev. Bland annat joga som ni ser ;) Väl hemma igen fick vi besök av min kusin och moster. Jag och Jonatan gick då på liseberg på årets varmaste och folktätaste dag på liseberg, surt :/  Sen åkte min familj iväg på en trip till söderköping vidare till Ingmarsö som ligger i stockholms skärgård där mina kusiner bor. Påväg blev jag lämnad i trosa för att bo hos Vega över helgen! Skitmysigt<3 När jag kom hem från trosa så har jag hade jag, clara, holm, sjö och felicia en reunion eftersom vi inte setts på en månad. Då skrev vi bland annat predictions inför gymnasiet som ska öppnas vid jul :D Nu är vi alltså framme i första helgen i augusti, helgen efter det så åkte jag och mamma upp till ingmarsö och spöade sveriges baksida i crocket! Och slutligen i måndags började jag i gymnasiet, Teknik mot arkitektur :D
 
Och i september kommer det ner en liten kattunge från ingamrsö som ska bo hos oss, LÄNGTAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback