Palladium Boots och Daniel Paris

 

Igår fick jag dessa fina skorna hemskickade till min port, dom skulle egentligen kommit i fredags men budfirman hittade inte hit?? Nämde jag att jag bor i skogen :) Nu ska jag gå och lägga mig mig i sängen och sova, godnatt ;)

 

Fast mitt försök att sova kommer mer troligt sluta i att jag söker igenom youtube efter Daniel Paris när han är med i Vakna med the voice. Måste erkänna att jag har haft en "Danielparis-vecka" hehe. Efter att ha lyssnat på honom så mycket så har jag tillochmed börjat prata som människan :o HÄR är mitt favoritklipp med honom.
Btw så är han med i den sista dokusåpan och om han dör så kommer jag inte kolla mer, lätt bästa personen där.
Kollar ni på sista dokusåpan förresten?

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Snyggt motljus på första bilden!

2012-04-20 @ 14:55:42
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback