Mitt första inlägg... eller?

 

Välkommen till min fotoblogg :) här delar jag med mig av mina bilder, tips, fototeknik, mitt liv och ja allt helt enkelt.

 

Designen är fortfarande under construction och gällande länken till min hemsida i menyn så kan vi väl låtsas som om den inte finns tills jag fixat den, eftersom den ser hemsk ut!

 

Vissa av kategorilänkarna i menyn fungerar heller inte eftersom dom inte har några länkade inlägg ännu.

 

Om ni vill följa mig så finns jag än så länge på bloglovin' så det skulle vara kul om du prenumerera på mig där. Kommer signa upp mig på fler sajter så att jag får synas lite mer eftersom jag vill få fotojobb och sådant, kanske starta ett företag.
Så om du känner någon som behöver en fotograf så kan jag tänka mig att ställa upp mot betalning och att det är en uppgift jag klarar av :P

 

Än en gång välkommen till FredrikKarlssonPHOTO!!
ENJOY

Kommentarer
Postat av: Random xD

fin blogg!<3

2011-10-30 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback