Tempus Transit

 

Är det bara jag som tycker tiden går alltför fort?
Jag har varit iväg och varit upptagen varje helg nu och skolan svämmar över med saker man måste göra. Jag är jättetrött, hinner typ inte blogga så det är därför jag klämmer in ett inlägg nu på engelskan ;) Nu i helgen blir det WCC (fäkttävling i göteborg) men nästa helg är äntligen ledig jag ledig, skulle egentligen till forsheda med några kompisar med jag orkade inte det så jag avboka det idag. Undrar om mina snälla kompisar ställer upp på en photoshot då :D

 

Det värsta med allt är att jag inte har tid att fota och redigera min bilder :S Men iaf så lägger jag upp en tutorial på hur jag gjorde vampyrbilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback