Fest hos lange

 

Hejhej, jag har inte varit särskilt duktig på att blogga under helgen eftersom jag varit borta på fäkttävling (inlägg om tävlingen kommer snart)

 

Som ni vet så var jag på födelsedagskväll hos Langes, Josefin på bild 3 och Johanna på bild 6.
Det va skitkul, vi dansa, kolla på en skräckfilm som inte va läskig, jag stönsnarka (som vanligt), kolla på fast and furious 5, gick ute mitt i mörkret och trodde att zoombier skulle överfalla oss, trodde att våra kompisar blivit zoombier, åt kladdkaka och dansa igen. Jag och Rebecka prata om varför alla killar va idioter (enligt henne) men jag försökte övertyga henne att det fanns bra killar som inte rangornade tjejer mm.

 

Vi hade jätteroligt men det var lite mindre kul att jag sov 4 timmar eftersom jag mamma hämtade mig kvart över 9 för jag skulle till stockholm där vi bodde hos min moster, sen på lördagen åkte jag till Uppsala och tävla. Lite kort om tävlingen också, det gick sådär men på söndagen fick jag döma trots att jag inte har någon domarlicens. Jag fick tillochmed döma final. Mohaha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback