Amanda x2

Bilderna är tagna från aftonbladet.se respektive nyheter24.se

 

Sitter just nu och väntar på att utröstningen i idol ska börja, jag vet inte vad jag gör om någon av Amandorna åker ut :O Jag älskar Amanda Person hon är ju så sjukt snygg och sjunger så jävla bra, Amanda Fondell är också skitsnygg! Men den som har bäst röst i hela idols historia måste ju vara Molly!! Hon påminner mig om min kompis Vega btw :) Jag tror att Robin kommer åka ut ikväll, byebye Robin säger vi tycker jag :D

 

Haha lite ofokuserat inlägg men aa nu ska jag göra mig iordning för imorgon, ska vara hjälptränare på klubben för något damfotbollslag. Det kommer 30 pers till våran lilla lokal, pappa föreslog hörselkåpor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback