Veckans redigeringstips - Kontrast

Veckans redigeringtips handlar om kontrast, jag brukar alltid lägga till kontrasten i Camera RAW eftersom jag tycker det blir bäst då. För att se hur jag gör det kolla in DETTA inlägget. Men det går också att göra i CS5 och nu ska jag visa hur det går till, ursäkta om det låter som ett recept för sockerkaka eller nåt :)
Veckans redigeringtips handlar om kontrast, jag brukar alltid lägga till kontrasten i Camera RAW eftersom jag tycker det blir bäst då. För att se hur jag gör det kolla in DETTA inlägget. Men det går också att göra i CS5 och nu ska jag visa hur det går till, ursäkta om det låter som ett recept för sockerkaka eller nåt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback