Blue Minnesota

Fotograf - Maria Karlsson

 

Jag fick en förfrågan av Malin om jag kunde visa lite bilder jag tagit i min fina "hemmastudio" och här är resultatet. Väldigt nöjd med den största bilden, kommer förmodligen bli en del av min nya design :P

 

Breaking news for today är att det har kommit snö i denna lilla avlägsna del av sverige och en viss Fredrik har äntligen fått upp hoppet om en vit jul!

 

Min vecka har varit väldigt stressig, mycket känslor, mycket i skolan nu inför betygen och mycket lite bloggning... Jag skäms som en hund och jag lovar att bättra mig, på måndag kommer jag dra igång ett projekt här i bloggen där jag kommer dela med mig om ett med ett nytt photoshoptips varje vecka :) Jag kommer först visa lite grunder sen kommer det lite roligare tips. Hoppas ni tycker det blir kul ;)

Kommentarer
Postat av: maria k

vad vi kan du... ;)

2011-12-05 @ 20:47:24
Postat av: FredrikKarlssonPHOTO

Ja eller hur :D

2011-12-05 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback