Sadness

 

Mitt skulptur som jag gjort i bilden med temat sorg.

 

Stenen ska symbolisera livets grund på vilken livet stödjer sig mot. Ståltråden är livet och dom krulliga delarna på tråden är glada perioder. Medans dom mer raka och skeva partierna är perioder med sorg. Fjädrarna symboliserar glädjen som just nu tyngs glädjen ner med sorg. Den svarta stenen innebär att livet just nu bär en stor sorg med sig. Sorgen har även drabbat glädjen med sin svarta färg.

 

Got to love min fina beskrivning asså ;)

Kommentarer
Postat av: sophie

Hejsan delta gärna i min julkalender:) I dagens lucka kan du vinna ett presentkort på 200kr och alla som deltar vinner 100kr ett presentkort på solentro:)( en sida där du kan göra din egen blogg/foto bok)



Kram

2011-12-13 @ 13:12:36
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback