?

Jag tänkte berätta lite om min konstiga fredag. Idag var en väldigt turbulent dag för mig. Vi hade en paneldebatt i skolan och den spårade totalt när jag började argumentera mot en annan kille i min klass och eftersom han inte kom på några motargument så blev han förbannad på mig. Och även fast den andra eleven kallade mig idiotiska saker så sa min lärare bara åt den eleven att ta det lugnt. Sen efter lektionen så pratade läraren med mig och sa att JAG skulle ha lagt av när min klasskompis blev förbannad, hon sa ju ingenting till mig under lektionen. Va det plötsligt mitt fel att han spårade ur, han ska väl klara av att hålla en argumentation även om han får kraftigt mothugg? Jag satsar på det högsta betyget i SO men då ska jag inte kunna visa att jag har vad som krävs för att min lärare inte vill att jag driver min klasskompis till en nivå där läraren tappar kontrollen över honom? Jag kände mig oerhört orättvist behandlad, men sen när jag pratade med min mentor som gav mig stöd så kändes det hela mycket bättre. Väl hemma så pratade jag ut med min mamma och nu vill jag ha en ursäkt av min lärare (och ett MVG skulle inte sitta helt fel haha)

Kommentarer
Postat av: matilda s

Hahah ett mvg skulle inte sitta helt fel, haha! håller med :)

Postat av: Felicia

Så jävla dålig stil!

2011-12-04 @ 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback